___________________________________________________________________________________________________

Hoe bedenk je een opvallende en effectieve campagne voor een handdoekenactie? 

Speel slim en simpel in op wat de meeste vrouwen toch graag zien: Manuel Broekman

(o.a. van Feuten en Expeditie Robinson) in de badkamer. 

Een campagne die met veel finesse en aandacht doorvertaald in alle middelen en media.

Wat een simpele, duidelijke

en aantrekelijke abri!

Wat een lekkere etalage!

 

Goede binnenkomer met die douchegordijnen als entreehoezen.

Wat een lekkere lifesize cutout waar je 

de handdoeken even kunt voelen!

Wat een lekker materiaal voor de folder!

Nog nooit vertoond: een centerfold in de folder. Een centerfolder, dus eigenlijk...

Leuke spaarkaart waarbij de zegeltjes opgerolde handdoekjes zijn.

Wat een lekkere homepage!

En wat een lekkere Facebookpagina!

Manuel heeft voor veel opwinding gezorgd in de pers en op de redacties...

Veel Selfies, of beter Manuelfies!!

Wat een slimme en bijzonder lekkere viral!

Wat veel reacties op Facebook!

Wat een extra aandacht van RTL LateNight! 

© 2018 IDEA INDUSTRY