Creatief directeur Nico van Scherpenzeel was thematische art director bij de topbureaus van Nederland en heeft vele (internationale) prijzen gewonnen. Deze ervaring heeft hij de laaste jaren omgezet in effectieve activatieconcepten voor een aantal grote retailorganisaties zoals Coop Supermarkten en Etos. Ook heeft hij in 2014 een San Award en een zilveren Esprix gewonnen voor de campagne 'Draag je Steentje bij' voor KiKa.

Hij was medeoprichter van Goud Activatie, gekozen tot beste actiemarketingbureau van 2014 en 2015. De beroemde en effectieve campagnes voor de Stichting Batterijen komen eveneens van zijn hand. In 2008 behaalde de 'Dansende Cavia's' commercial de top 10 bij de Gouden Loeki Awards.

Deze campagne is recent gekozen tot één van de 15 meest vernieuwende activatiecampagnes van de laatste 15 jaar (onderzoek Trendbox).

Hieronder een greep uit de klanten waarvoor hij werkt of gewerkt heeft.

Schermafbeelding 2019-02-06 om 12.07.32.